Klantenservice van EnergieFlex

Klantenservice EnergieFlex

De klantenservice van EnergieFlex staat voor jou klaar! Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Gebruik de zoekfunctie om nog meer informatie te vinden.

Je kunt gemakkelijk het contactformulier invullen, dan krijg je via de mail antwoord op jouw vraag!

Heb je een dringende vraag?
Bel ons op 088 – 304 10 00 (lokaal tarief)*

*Onze klantenservice medewerkers staan elke werkdag tussen 08.30 – 19.00 uur voor jou klaar.

Veel gestelde vragen en het antwoord

Vraag en antwoord nieuwe algemene voorwaarden

Gelden de nieuwe Algemene Voorwaarden ook voor bestaande klanten?

De nieuwe Algemene Voorwaarden gelden voor alle bestaande en nieuwe klanten.

Wat betekenen de nieuwe Algemene Voorwaarden voor mij als bestaande klant?

Voor u verandert er weinig. Het belangrijkste is dat wij klanten met variabele tarieven vooraf informeren over een tariefwijziging. Daarnaast krijgt u langer de tijd om uw factuur te betalen voordat u een herinnering met extra administratiekosten ontvangt.

Kan ik een betalingsregeling aanvragen?

Voor termijnbedragen bij Flex Standaard en negatief saldo bij Flex Prepaid is geen betalingsregeling mogelijk. Voor uw jaarnota, eindnota of overgangsnota kunt u wel een betalingsregeling aanvragen. We bekijken per situatie of we een aanvraag kunnen honoreren.

Wijzigt de contractduur?

De looptijd van uw energiecontract wijzigt niet met het van toepassing worden van de nieuwe Algemene Voorwaarden.

Kan ik mijn contract nu opzeggen?

U kunt uw energiecontract opzeggen. Daarvoor gelden dan wel de bepalingen in de Algemene Voorwaarden. Dat betekent onder andere dat u een opzegvergoeding zou kunnen ontvangen.

Wijzigen de tarieven?

Nee, binnen de looptijd van uw contract blijven de tarieven gelden die wij met u hebben afgesproken.
Heeft u een contract met variabele tarieven? Dan wordt u vooraf geïnformeerd over een tariefwijziging.

Wat betekenen de nieuwe Algemene Voorwaarden voor de hoogte van de waarborgsom?

Voor bestaande klanten verandert er niets. Voor nieuwe klanten geldt dat de waarborgsom niet hoger mag zijn dan 6 maal het termijnbedrag. Hierbij geldt een maximum van € 800,-.

Ik ga binnenkort verhuizen en heb dan tijdelijk twee woningen. Kan er energie geleverd worden op twee adressen?

Ja, dat kan. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 – 304 10 00 (lokaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 19.00 uur).

Wat is een Flex Prepaid-contract?

Bij Flex Prepaid koopt u vooraf energietegoed in. Wanneer 80% van uw tegoed is verbruikt, ontvangt u een waarschuwing (per sms en e-mail) dat u moet opwaarderen. Opwaarderen doet u via onze website met iDeal. Het minimumbedrag voor een opwaardering is € 50. Heeft u tegoed over, dan neemt u dit mee naar de komende maanden. Dit contract kent geen eindafrekening en is maandelijks opzegbaar. Een slimme meter is een vereiste bij Flex Prepaid.

Waarom start ik vooraf met het betalen van een termijnbedrag?

Voor Flex Prepaid heeft u een slimme meter nodig die precies bijhoudt wat u aan energie verbruikt. Heeft u nog geen slimme meter, dan wordt deze tussen de 2 en 12 weken geplaatst. Wij verzorgen de aanvraag bij uw netbeheerder. Tot die tijd betaalt u een voorschot op basis van Flex Standaard.

Hoe verlopen betalingen bij een Flex Prepaid-contract?

Bij een Flex Prepaid-contract bent u zelf verantwoordelijk voor het betalen van de maandelijkse voorschotnota’s die wij u per e-mail toesturen. Nadat de slimme meter uitleesbaar is, gaat u over op prepaid en betaald u zelf op basis van het verbruik in de woning.

Mijn slimme meter is geplaatst, wat nu?

Vanaf het moment dat de slimme meter voor ons uit leesbaar is, krijgt u hier automatisch bericht over. Vanaf dat moment betaald u geen maandelijkse voorschot nota’s meer, maar gaat u betalen op basis van werkelijk verbruik. Op uw persoonlijke inlog pagina kunt u uw verbruik inzien en op basis daarvan een opwaardering verrichten.

Waarom kan ik niet inloggen?

Wanneer u niet kunt inloggen kan dit komen door het volgende:

  • U logt in met een ander e-mail adres dan bij ons bekend is.
  • U bent heraangesloten ( uiterlijk 2 dagen na de heraansluiting kunt u weer inloggen).
  • Uw slimme meter is nog niet geplaatst/uitleesbaar. Inloggen kan pas zodra de meter voor ons uit leesbaar is. U krijgt hierover bericht van ons.

Indien bovenstaande situaties niet van toepassing zijn, adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat is een Flex Standaard-contract?

Bij Flex Standaard betaalt u maandelijks een vast termijnbedrag. Dit is hetzelfde principe als bij de meeste energieleveranciers in Nederland. Aan het einde van het jaar ontvangt u een eindnota waarop uw werkelijke energieverbruik van het afgelopen jaar in rekening wordt gebracht.

*Als u voor Flex Standaard kiest, is het helaas nog niet mogelijk om gebruik te maken van de verbruiksmonitor.
Wij werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk te realiseren en houden u hiervan op de hoogte.

Wanneer stap ik naar jullie over als ik me heb aangemeld?

Dit is afhankelijk van uw huidige contract. Indien u een huidig contract heeft, zullen wij rekening houden met de einddatum bij uw huidige leverancier. U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail van uw overstapdatum.

Op welke manier wordt mijn termijnbedrag bepaald?

Uw termijnbedrag wordt bepaald naar aanleiding van uw standaard jaarverbruik. Uw standaard jaarverbruik staat geregistreerd bij uw netbeheerder. Uw standaard jaarverbruik is opgesteld naar aanleiding van doorgegeven meterstanden op uw adres in het verleden. Indien er geen meterstanden zijn doorgegeven in het verleden, heeft uw netbeheerder een schatting gemaakt.

Zijn de kosten voor de netbeheerder (netbeheerkosten) in mijn termijnbedrag berekend?

De netbeheerkosten zijn in uw termijnbedrag berekend. Dit wordt wel apart berekend, omdat deze kosten afhankelijk zijn van uw daadwerkelijke capaciteit en uw netbeheerder.

Kan ik mijn termijnbedrag laten verlagen of verhogen?

U kunt uw termijnbedrag maximaal 15% verlagen wanneer wij het bedrag aan u hebben doorgegeven. Het verhogen van uw termijnbedrag is te allen tijde mogelijk.

Wanneer wordt het termijnbedrag van mijn rekening geïncasseerd?

De incasso van uw termijnbedrag is standaard rond de zevende dag van de maand. De eerste incassodatum is afhankelijk van uw startdatum en kan hierdoor de zevende dag of de vijfentwintigste dag van de maand zijn.

Wat is een slimme meter?

Een slimme meter is een digitale meter welke op afstand uitgelezen kan worden. Deze meter zal uw analoge meter vervangen. Bij het prepaid contract kunt u hiermee dagelijks uw verbruik inzien en hierdoor kosten besparen.

Hoe kom ik erachter dat mijn slimme meter uitleesbaar is geworden?

Wanneer uw slimme meter uitleesbaar is geworden, ontvangt u een e-mail bericht met daarin het verzoek om een opwaardering te verrichten. Dit is benodigd omdat uw tegoed direct negatief zal starten, omdat er nog geen opwaardering heeft plaatsgevonden.

Wat gebeurd er met de termijnbedragen welke ik heb betaald, voordat mijn slimme meter uitleesbaar was?

Er zal binnen 60 dagen nadat uw slimme meter uitleesbaar is geworden een eindafrekening worden opgemaakt van de voorschotperiode. Indien er een resterend bedrag over blijft, zullen wij dit voor u opwaarderen op uw prepaid tegoed.

Als ik ga verhuizen wat gebeurt er dan met mijn slimme meter?

De slimme meter is in eigendom van uw netbeheerder. De slimme meter is dan voor de volgende bewoner.

Wat kost een slimme meter?

€ 72,60 (incl. BTW) voor een elektriciteits- en gasmeter.
€ 67,76 (incl. BTW) voor een elektriciteitsmeter als er geen gasaansluiting aanwezig is.

U kunt ook via de pagina ‘slimme meter overzicht‘ bekijken wanneer er een slimme meter bij u geplaatst gaat worden.

Hoe lang duurt het voordat ik aangesloten ben bij een spoedaanvraag?

Indien u de instapkosten (waarborgsom, slimme meter en aansluitkosten) voldoet, bent u binnen 24 uur aangesloten bij EnergieFlex (mits u de instapkosten op een werkdag voldoet).

Hoe lang duurt het voordat ik aangesloten ben bij een gewone aanvraag?

Dit is afhankelijk van uw huidige contract en u stapt altijd na 30 dagen over. Indien u een huidig contract heeft, zullen wij rekening houden met de einddatum bij uw huidige leverancier.

Zeggen jullie mijn contract bij mijn huidige leverancier op?

Wanneer u nog een contract heeft lopen, zullen wij uw contract bij uw huidige leverancier voor u opzeggen.

Op welke manier ontvang ik de leveringsovereenkomst en facturen?

Wij versturen al onze communicatie via de e-mail. U dient dan ook over een e-mailadres te beschikken om klant bij ons te worden.

Waarom ontvang ik geen e-mail van jullie?

De meest voorkomende reden is dat e-mail in de ongewenste (spam) folder terecht komt in de e-mail box. Dit komt vaak voor wanneer u gebruik maakt van diensten zoals bijvoorbeeld gmail en hotmail. Om dit te voorkomen kunt u EnergieFlex in uw adresboek toevoegen bij uw e-mail account.

Hoe kan ik mijn meterstanden aflezen?

Hoe kan ik de meterstanden doorgeven?

U kunt uw meterstanden doorgeven via de Mijn EnergieFlex omgeving.

Mijn meter werkt niet goed. Wat moet ik nu doen?

Uw netbeheerder is verantwoordelijk voor uw meter. Indien u een probleem ervaart met uw meter, dient u contact op te nemen met uw netbeheerder.

Hoe komen jullie aan de meterstanden?

Indien u uw meterstanden niet zelf aan ons doorgeeft, zullen wij een schatting maken op basis van uw standaard jaarverbruik welke bij uw netbeheerder is geregistreerd. Wij zullen deze schatting baseren over een gemiddelde van de afgelopen drie jaar.

Ik heb een dubbele meter, kan ik op enkel tarief betalen?

Nee dat kan niet. Het piek en dal tarief is ooit ingesteld om het grote verbruik in de ochtend en middag aan banden te leggen zodat de centrales niet excessief moeten draaien op hele specifieke tijden. Dat is niet goed voor het milieu vanwege de hoge CO2 uitstoot. Door het hogere verbruik van consumenten naar de daltijden te verleggen voorkomen we dat milieu onvriendelijke opwek van stroom nodig is.

Mijn meterstanden doorgeven lukt niet.

Wellicht heeft u uw cookies aan staan in uw internetbrowser. Hieronder leest u hoe u uw cookies kunt instellen afhankelijk van uw internetbrowser.

Chrome

  1. Klik rechtsboven op het streepjes icoon en kies ‘Instellingen’.
  2. Klik onderaan de pagina op ‘Geavanceerde instellingen weergeven’.
  3. Klik bij ‘Privacy’ op ‘Instellingen voor inhoud’.
  4. Onder het kopje Cookies kiest u ‘Toestaan’.
  5. Klik op ‘Gereed’ om deze pagina goed te laten werken.

Firefox

  1. Klik rechtsboven op de puntjes en kies ‘Opties’.
  2. Ga naar het tabblad ‘Privacy’.
  3. Onder de optie ‘Cookies’ kunt u de optie ‘Cookies van websites accepteren’ aanvinken om deze pagina goed te laten werken.

Internet Explorer

  1. Klik rechtsboven op het tandwiel icoon en kies Internetopties.
  2. Ga naar het tabblad ‘Privacy’.
  3. Kies de instelling ‘Laag’.
  4. Klik op ‘Toepassen’ om deze pagina goed te laten werken.

Microsoft Edge

  1. Klik rechtsboven op de puntjes en kies ‘Instellingen’.
  2. Klik bij Geavanceerde Instellingen op ‘Geavanceerde instellingen weergeven’.
  3. Zet onder het kopje Cookies de instelling op ‘Blokkeer geen cookies’ om deze pagina goed te laten werken.

Safari

  1. Klik linksboven in de menubalk bovenaan uw scherm op Safari
  2. Klik op ‘Voorkeuren’.
  3. Ga naar het tabblad ‘Privacy’.
  4. Kies ‘Sta altijd toe’ om deze pagina goed te laten werken.

Wanneer ontvang ik mijn jaarnota?

U ontvangt na 12 maanden een jaarnota.

Hoe kan ik mijn jaarnota bekijken?

U ontvangt uw jaarnota per e-mail zodat u deze kunt uitprinten indien u dit wenst. Wanneer u vragen heeft over uw jaarnota kunt u onze klantenservice bellen via 088 – 304 10 00.

Waarom moet ik overheidsheffing betalen?

De overheid heeft bepaald dat iedereen in Nederland Overheidsheffing dient te betalen. De belangrijkste functie van belasting is de budgettaire functie. Dit houdt in dat de opbrengst van de heffing is bedoeld voor het financieren van collectieve goederen en diensten waarvan politiek bepaald wordt dat zij algemeen toegankelijk moeten zijn.

De overheidsheffing, BTW en de vermindering energiebelasting zijn gereguleerd en worden via EnergieFlex gefactureerd. EnergieFlex is verplicht namens de overheid overheidsheffing te innen en af te dragen. Dat zijn de REB (Regulerende EnergieBelasting) en de ODE (Opslag Duurzame Energie).

Wanneer is mijn betaling verwerkt?

Wanneer u gebruik maakt van een betaallink (iDeal), zal uw betaling direct binnen en verwerkt zijn. Wanneer u gebruik maakt van een automatische incasso kunnen wij onder voorbehoud een bevestiging geven. Dit heeft met de storneringstermijn te maken. Wanneer u handmatig een betaling naar ons overmaakt, is de verwerkingstijd 2 a 3 werkdagen.

Kan ik mijn betaling in termijnen voldoen?

Bij EnergieFlex is het niet mogelijk om uw betaling in termijnen te voldoen, mits er acceptabele en/of medische redenen zijn voor uw achterstand.

Wat is een energietegoed?

Een energietegoed is vergelijkbaar als een beltegoed, maar dan voor energie.

Met welke betalingsmogelijkheden werken jullie?

Wanneer u een Flex Standaard contract heeft, maakt u gebruik van automatische incasso. Wanneer u een Flex Prepaid contract heeft maakt u gebruik van betaallinks (iDeal). Daarnaast kunt u altijd handmatig betalingen voldoen.

Wat is het verschil tussen een maandbedrag en het termijnbedrag?

Maandbedrag
Het maandbedrag wordt berekend tijdens de aanmelding bij EnergieFlex. Nadat u een gewenst verbruik invult wordt er een berekening gemaakt aan de hand van de tarieven, overheidsheffingen en verwachte netbeheerkosten. Met dit maandbedrag kunt u makkelijker een vergelijking maken met andere energieleveranciers.

Termijnbedrag
Als de aanmelding is ontvangen gaat EnergieFlex bij de netbeheerder alle aansluitgegevens van de woning opvragen. Dit zijn onder andere de werkelijke netbeheerkosten en het standaard jaarverbruik. Het standaard jaarverbruik is het gemiddelde verbruik van de woning over een periode van 3 jaar omgerekend naar een normaal jaar. Het ene jaar is het namelijk kouder dan het andere jaar. Het termijnbedrag sluit daarmee aan op uw woning en het toekomstige verbruik.

Waarom is het termijnbedrag hoger dan het maandbedrag?

Dit kan verschillende oorzaken hebben, hieronder hebben we de 3 belangrijkste waar u op kan letten.

  • Is de aanbieding met een kortingsbedrag? In dat geval kan het zijn dat dit bedrag verwerkt is in de berekening, kijk daarvoor naar de details van de berekening. Het termijnbedrag is niet berekend met een kortingsbedrag, omdat deze korting onderdeel is van een actie en éénmalig op de jaarnota wordt uitgekeerd.
  • Komt het verbruik wel overeen? Voor de berekening van het maandbedrag is u gevraagd een verbruik in te vullen. Het kan zijn dat u het verbruik heeft genomen van de laatste jaarnota of op basis van uw woonsituatie EnergieFlex een verbruik hebt laten uitrekenen. Dit wijkt dan altijd af van het standaard jaarverbruik waarop het termijnbedrag wordt berekend.
  • Zijn de netbeheerkosten hetzelfde? Bij de berekening van het maandbedrag kan nog niet met zekerheid de juiste netbeheerkosten worden gebruikt, hiervoor wordt daarom gebruik gemaakt van de meest voorkomende situatie. De netbeheerkosten zijn uiteindelijk afhankelijk van de capaciteit van de meters en het gasverbruik.

Hoe kan ik mijn contract bij jullie verlengen?

U hoeft geen actie te ondernemen wanneer u uw contract wilt verlengen. Wanneer uw contracttermijn is verlopen, wordt deze maandelijks verlengd. Indien u wenst op te zeggen, dient u dan ook rekening te houden met een maand opzegtermijn.

Hoe kan ik nagaan van welk tarief ik gebruik maak?

Op de dag dat uw aanmelding is verwerkt, heeft u een leveringsovereenkomst van ons ontvangen op uw e-mail account. Bij deze leveringsovereenkomst worden uw tarieven ook aangegeven.

Uit welke kosten is mijn tarief opgebouwd?

Uw tarief is opgebouwd uit meerdere kosten. Het leveringstarief zelf wordt berekend. Daarnaast dient u overheidsheffingen te voldoen. Dit betreft Energiebelasting en Opslag Duurzame Energie. Daarnaast wordt er BTW berekend.

Wat houden de vaste leveringskosten in?

U betaalt bij EnergieFlex € 5,75 aan vaste leveringskosten per product per maand. Vaste leveringskosten betaalt u voor de facturen die u ontvangt en voor het verwerken van uw betalingen. Deze kosten zijn niet afhankelijk van uw verbruik.

Wanneer start bij jullie het normaaltarief en wanneer het daltarief?

Voor het normaal- en daltarief kunt u dit PDF-bestand raadplegen. De start- en eindtijden van deze tarieven zijn afhankelijk van uw netbeheerder.

Kan ik met spoed aangemeld worden?

Bij ons het is mogelijk om met spoed aangemeld te worden. U kunt op onze website onderaan kiezen voor ‘Spoedaanvraag’ en uw spoedaanvraag indienen. Wij zullen na het ontvangen van uw aanvraag altijd telefonisch contact met u opnemen om de kosten samen door te nemen. U kunt er dan altijd nog voor kiezen om uw aanvraag te annuleren.

Ook kunt u ervoor kiezen om uw spoedaanvraag telefonisch in te dienen. Hiervoor kunt u onze klantenservice bellen via 088 – 304 10 00 (lokaal tarief).

Wat zijn de kosten van een spoedaanvraag?

Als u binnen 6 weken of binnen 24 uur wilt over stappen, dan betaalt u € 59,- spoed aansluitkosten.
Indien u nog geen slimme meter heeft, vragen wij een prioriteitsplaatsing bij de netbeheerder, de kosten hiervan zijn door de overheid bepaalt en zijn als volgt:

  • € 72,60 (incl. BTW) voor elektriciteits- en gasmeter
  • € 67,76 (incl. BTW) voor elektriciteitsmeter indien geen gasaansluiting aanwezig

Bij een prepaid contract kunt u 30 dagen rood staan en daarom brengen wij eenmalig een dekkingstegoed vooraf in rekening.
De overige voorwaarden zijn te vinden in de algemene- en productvoorwaarden en/of in de actievoorwaarden van EnergieFlex.

Uw reguliere termijnbedrag Uw eenmalige dekkingstegoed
< € 100,- € 150,-
>= € 100,- en < € 150,- € 250,-
>= € 150,- en < € 250,- € 350,-
>= € 250,- en < € 350,- € 450,-
>= € 350,- en < € 450,- € 550,-
>= € 450,00 Afhankelijk van standaard jaarverbruik

Hoe lang duurt het voordat ik aangesloten ben bij een spoedaanvraag?

Indien u de instapkosten (waarborgsom, slimme meter en aansluitkosten) voldoet, bent u binnen 24 uur (*Heraansluitingen binnen 5 werkdagen) aangesloten bij EnergieFlex (mits u de instapkosten op een werkdag voldoet).

Wat is salderen?

Salderen is het verrekenen van geproduceerde en verbruikte elektriciteit. De mogelijkheid tot salderen is van belang indien u over zonnepanelen beschikt en u ook stroom teruglevert aan het net. Om gebruik te kunnen maken van saldering moet de meter wel kunnen salderen. Als uw meter dat niet kan, dan heeft u alleen een kostenvoordeel als u de door uw opgewekte energie direct verbruikt.

Wat zijn de voorwaarden m.b.t. salderen?

  • Salderen kan enkel tot een aansluitcapaciteit van maximaal 3x80A.
  • Particulieren kunnen onbeperkt salderen en zakelijke klanten tot maximaal 10.000 kWh per jaar.

Vergoeding?

Terugleververgoeding tot 5.000 kWh per jaar is gelijk aan het kale leveringstarief (exclusief overheidsheffing en BTW) conform het contract. En boven 5.000 kWh is het 75% van het leveringstarief (exclusief overheidsheffing en BTW) conform het contract.

De manier van salderen?

De saldering vindt per telwerk plaats, dit houdt in dat opgewekte stroom in de normaal uren wordt gesaldeerd tegen het verbruik in de normaal uren en hetzelfde geldt voor de opgewekte energie in de dal uren. Voor het eventuele restant opgewekte stroom per telwerk wordt een terugleververgoeding uitgekeerd conform de normen die hierboven zijn beschreven exclusief overheidsheffing en BTW. Afhankelijk van het contract kan de saldering en uitkering dagelijks dan wel jaarlijks plaatsvinden. Hieronder een overzicht van saldering- en uitkeringsfrequenties:

Contracttype Salderingsmoment Uitkeringsmoment
Flex Prepaid Dagelijks Dagelijks, door ophoging van het tegoed
Termijn bedrag (=Voorschot) Jaarlijks 1 keer per jaar

Waarom ontvang ik geen e-mail van jullie?

De meest voorkomende reden is dat e-mail in de ongewenste (spam) folder terecht komt in de e-mail box. Dit komt vaak voor wanneer u gebruik maakt van diensten zoals bijvoorbeeld gmail en hotmail. Om dit te voorkomen kunt u EnergieFlex in uw adresboek toevoegen bij uw e-mail account.

Waar kan ik inloggen?

U kunt inloggen via de Inloggen knop rechtsboven in het menu van de website. Hier kunt u kiezen om in te loggen voor Prepaid of een ander product. U kunt ook hier klikken om direct naar het inlogscherm te gaan.

Wanneer kan ik inloggen?

U kunt inloggen vanaf het moment dat u uw gegevens heeft ontvangen.

Waar vind ik mijn gegevens?

Deze vindt u wanneer u inlogt bij Mijn EnergieFlex.

Waarom kan ik niet inloggen?

Inloggen in de verbruiksmonitor kan alleen met Flex Prepaid.

Bent u Flex Standaard klant? Dan kunt u hier inloggen.

Wat is jullie rekeningnummer?

U kunt al onze gegevens vinden bovenaan op de klantenservice pagina. Ons rekening nummer vindt u onder Overige gegevens.

Ik heb een koophuis of huurhuis kan ik jullie product afnemen?

Het maakt voor ons niet uit of u in een koophuis of huurhuis woont. Zowel in koophuizen als huurhuizen kunnen wij u energie leveren. Als u zich aanmeldt kunt u doorgeven op welk adres u onze producten wilt ontvangen. Om u aan te melden bij EnergieFlex gaat u naar de pagina Klant worden. Mocht u verdere vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Heb ik nog bedenktijd als ik mij aanmeld? Hoe ontbind ik mijn leveringsovereenkomst?

U heeft een bedenktijd van 14 kalenderdagen na ontvangst van de bevestiging van de overeenkomst via de bevestigingsmail. Wilt u annuleren? U kunt de ontbinding van de leveringsovereenkomst downloaden en opsturen naar ons:

Ontbinding van de leveringsovereenkomst

Voor meer informatie bezoek onze pagina ‘Ontbinding van de leveringsovereenkomst‘.

De 'bereken je voordeel' pagina werkt niet bij mij?

Wellicht gebruikt u een versie van uw internetbrowser die niet ondersteund wordt. Wij raden u aan internetbrowser Google Chrome te gebruiken.

Postadres

EnergieFlex
Nevelgaarde 44
3436 ZZ Nieuwegein

Overige gegevens

KVK nummer: 58003487
BTW nummer: NL852829826B01
ING Bank: NL91INGB0008434666

Vragen? Bel 088 – 304 10 00

(lokaal tarief)

Elke werkdag bereikbaar tussen 08.30 – 19.00 uur

X